2011. október 28., péntek

Kedves Olvasóim!

Lefagytam. Igen, már megint! Nekem is elegem van magamból, tudom, hogy utálni fogtok, de a helyzet a következő: ihletlevezetésként megszületett új blogom, új történettel.
Mi lesz a többivel?
Nos, a Megpecsételve le fog kerülni, mindkét része, ameddig be nem fejezem a második részt. A Szakadék egyenlőre marad, de ezzel valószínűleg lassabban fogok haladni, mint eddig.
Megértem, főleg azokat, akik végig követték mindkét történet lefolyását, hogy most valószínúleg kellemetlen ez a belassulás. De egyszerűen nincs időm.:(
Különösképp Bells-től kérek hatalmas bocsánatot, mert ő végig ellátott építő kritikákkal, bíztatott. Köszönöm, Bells.:)

Aki szeretné az új blogot meglátogatni az itt megteheti: berry-cole.blogspot.com
Egyébként ez a történet eltér az eddigiektől, aki szereti a romantikával fűszerezett sci-fi-t annak itt a helye ;)

Üdv!

Berry

2 megjegyzés:

  1. (: Teljesen megértünk, legalábbis én mindenképpen... tudom, milyen nehéz ihlet nélkül folytatni valamit... főleg ha közben a képzeleted egy új történetbe húz.
    Azért azt ajánlom, mindenképp folytasd a megkezdetteket is, kell a kitartás. :) És sok sikert az új történethez! :)

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálom befejezni, de nem akarom ihlet nélkül kikínlódni az egészet, mert abból semmi jó nem sül ki.:/ De köszönöm a bíztatást. :) Nagyon sokat jelent nekem :)

    VálaszTörlés